منتديات كلية الاقتصاد المنزلي
ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  829894
إدارة
المنتدي ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  103798
ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  829894
إدارة
المنتدي ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلية الاقتصاد المنزلي جامعة المنوفية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادعوا الله ان يستجيب مطلبى

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محمد حجاج
عضو مميز
عضو مميز
محمد حجاج

ذكر الابراج : السرطان القط
تاريخ الميلاد : 03/07/1987

ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  Empty
مُساهمةموضوع: ادعوا الله ان يستجيب مطلبى    ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  Emptyالأحد أغسطس 22, 2010 10:47 pm

ندعوا الكلية ان تساعدنا فى ان نلتحق بالنقابات الملابس الى نقابة المهندسين والتغذية الى نقابة الزراعين او نقابة الطب البيطرى لان هذه النقابات تحقق لنا جزاء من الامان فى المستقبل
sunshine
عضو مميز
عضو مميز
sunshine

انثى الابراج : السرطان الحصان
تاريخ الميلاد : 30/06/1990

مُساهمةموضوع: رد: ادعوا الله ان يستجيب مطلبى    ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  Emptyالثلاثاء أغسطس 24, 2010 8:12 pm

مع احترامى لرأيك ان انضمامنا لاحد النقابات سواء التطبيقين او المهندسيين او الزراعيين ده هيكون سبب فى احساسنا بالامان من المستقبل معلشى اللى انا شايفاه ان بايديك انك تخلى مستقبلك فى امان ولو ان المستقبل ده بتاع ربنا يعنى انت تسعى وتجتهد على قد ماتقدر وتتعب عشان تلاقى انا اعتقد ان النقابات دى ماهى الا كدبة احنا بنكدبها وبنصدقها نقابات ايه اللى انت عاوز تنضم ليها ده انت تدعى ربنا انك ماتنضمش لاى نقابة وبالزات الزراعيين ودى اول نقابة عاوزة تنشال من على الوجود اجتهد على قد ماتقدر عشان تأمن مستقبلك ولاحظ ان مافيش حد بيوصل بسهولة ولا بسرعة لازم يتبهدل الاول ويطلع روحه عشان يعيش مستقر اتعب اكتر تستريح اكتر وتريح ولادك بعد كدا ان شاء الله وربنا يكون فى عون الشباب المكافح المجتهد اللى عاوز يوصل وبيتعب ويسهر عشان يوصل للى عاوزه وتقبل رأيي اى نعم انا مااعرفش ايه الميزات اللى هتعود علينا لما نرتبط بنقابة معينة بس الى اعتقده ان مش هوا ده الحل عشن تأمن مستقبلك
تقبل مرورى
محمد حجاج
عضو مميز
عضو مميز
محمد حجاج

ذكر الابراج : السرطان القط
تاريخ الميلاد : 03/07/1987

مُساهمةموضوع: رد: ادعوا الله ان يستجيب مطلبى    ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  Emptyالأربعاء سبتمبر 29, 2010 10:37 am

معاك بس شوف اللى لهم نقابة ومن اللى ملهمش وعموما هى فلوس انت بتصرفها وغيرك بيفوز بيها
sunshine
عضو مميز
عضو مميز
sunshine

انثى الابراج : السرطان الحصان
تاريخ الميلاد : 30/06/1990

مُساهمةموضوع: رد: ادعوا الله ان يستجيب مطلبى    ادعوا الله ان يستجيب مطلبى  Emptyالأربعاء سبتمبر 29, 2010 7:21 pm

هههههههههههههههههههههههههههه لو ليك حد تبع نقابة الزراعيين " اللى والدى الله يرحمه منضم ليها" هتعرف انهم بقالهم مايقرب من سنة مابيخدوش معاش او بمعنى اصح متأخر على النقابة حوالى 11 شهر بدون دفع معاشات واللى بياخد بياخد معاش الشهر الفلانى فى السنة اللى فاتت تخيل بقى حضرتك لو فيه اسرة بسيطة وغير مقتدرة او مقتدرة بس مصاريف الابناء كتيرة اللى ف كلية والى ف مدرسة وغيره وغيره تخيل لو الاسرة دى مسنودة على معاش النقابة اللى حضرتك بتقول نها بتأمن المستقبل دول يعملو ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لو كان معاش النقابة مصدر بسيط من مصادر الدخل " ده طبعا لو كان كمان فيه مصدر تانى بجانب المعاش ده " تقدر تقول على الاسرة دى انها متأمنة ؟ ولا حتى انضمام والدهم للنقابة أمنلهم مستقبلهم ؟ اعتقد لأه
ودى نقابة حكومية معروفة يعنى نقابة الزراعيين بشبين الكوم طب وكمان اللى تبع النقابة دول ياما اتشفط من مرتاباتهم فلوس قال ايه عشان النقابه ههههههههههههههه بجد هم يضحك وهم يبكى اى نعم فيه نقابات كويسة وفيه لأه بس انا بتوقع ان الحال هيسوء اكتر واكتر لان مصر داخلة نفق مظلم فى الاقتصاد وف كل حاجة ومش عارفين الحال هيتنيه لحد امتى كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ادعوا الله ان يستجيب مطلبى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» 5 سبحان الله-- 10 الحمد لله -- 15 لا اله الا الله -- 20 الله اكبر
» هاااام جدا..... من يريد الاعتذار لرسول الله صلى الله عليه وسلم
» ما تيجوا نعمل قسم لنصرة الرسول الله صلي الله عليه وسلم
» باب ميراث رسول الله صلى الله عليه وسلم
» ما مات حبيب الله ما مات رسول الله(اثير الغرام)