منتديات كلية الاقتصاد المنزلي
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 829894
إدارة
المنتدي صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 103798
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك

شكرا صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 829894
إدارة
المنتدي صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 103798
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كلية الاقتصاد المنزلي جامعة المنوفية

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مشتاقه للجنة
عضو فعال
عضو  فعال
مشتاقه للجنة

انثى الابراج : الحمل الثور
تاريخ الميلاد : 21/03/1985

صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالجمعة مارس 05, 2010 4:01 am

كثيرا ما نتعرض فى حياتنا .. لصدمات .. من أعز أصدقائنا ..

مواقف تهزنا وتؤثر على مشاعرنا .. وتخدش صداقتنا ..

ترى كيف نتصرف ..!!!

هل نتجاهلها .. ؟

أم نواجهها بعنف ..؟

أم نصفح ونسامح ... ؟

ننتظر آرائكم .. وأفكاركم النيرة ..

http://allahalrhman.blogspot.com/2009/02/blog-post.html
ayota el3sl
عضو مميز
عضو مميز
ayota el3sl

انثى الابراج : العذراء الثعبان
تاريخ الميلاد : 07/09/1989

صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالجمعة مارس 05, 2010 9:03 pm

اكيد نصفح ونسامح
ولو الموضوع جامد يعنى نسامح وناخد حذرنا بعد كده

موضوع حلو
تسلم ايديك يا مشتاقه
haggag elkeber
عضو مميز
عضو مميز
haggag elkeber

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالسبت مارس 13, 2010 2:51 pm

هو التسامح كويس بس مش مع كل الاصدقاء و حتى لو كانو قريبين مننا يعني ممكن يكون فيه صديق قريب مننا لكن كثيرا ما تصدر منه افعال غير سوية فالطبيعي ان لا يكون التسامح سريعا
يعني الواحد يسيبه شوية لحد ما يعترف بخطأه و يعرف ان هو غلطان و بعدين يسامحه و برده حسب نوع الصدمة طبعا يعني فيه صدمات مينفعش فيها تسامح
وفيه اصدقاء لازم ان احنا نسامحهم على طول لاننا بنكون عارفين ان نيتهم صافية و لو حصل من وراهم خطأ بيكونوا مش قاصدينه

شكرا يا مشتاقه
bmw
عضو مميز
عضو مميز
bmw

ذكر الابراج : الميزان الثعبان
تاريخ الميلاد : 16/10/1989

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 1:33 am

لابد من التسامح فى حياة الانسان ولكن التسامح ده ليه حدود

لان لو الواحد سامح فى كل حاجه فى حياته يبقى على الدنيا السلامة

تقبلى مرورى
التنين
عضو ماسى
عضو ماسى
التنين

ذكر الابراج : السرطان الثعبان
تاريخ الميلاد : 25/06/1989

مُساهمةموضوع: ض   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 11:00 am

haggag elkeber كتب:
هو التسامح كويس بس مش مع كل الاصدقاء و حتى لو كانو قريبين مننا يعني ممكن يكون فيه صديق قريب مننا لكن كثيرا ما تصدر منه افعال غير سوية فالطبيعي ان لا يكون التسامح سريعا
يعني الواحد يسيبه شوية لحد ما يعترف بخطأه و يعرف ان هو غلطان و بعدين يسامحه و برده حسب نوع الصدمة طبعا يعني فيه صدمات مينفعش فيها تسامح
وفيه اصدقاء لازم ان احنا نسامحهم على طول لاننا بنكون عارفين ان نيتهم صافية و لو حصل من وراهم خطأ بيكونوا مش قاصدينه

شكرا يا مشتاقه

انا معاك يا جمجم فى رائيك
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 603239
بس انا عايز اضيف حاجة بسيطة
عامل الناس كما تحب ان يعاملوك دى اول حاجة
عامل الناس لله مش ليهم وحبهم لله وسامح لله
متهايلى مش هتلاقى مشاكل بينك وبينا زمايلك بس لا بين كل اللى حواليك
وهتبقى محبوب ومحديش هيزعلك ولا هيعوز يزعلك

بس طبعا فى ناس مش هتحبك ولا كل الناس هترضى عنك فدا الطبيعى
لان النبى نفسة كان لة اعداء ما بيحبهوش

انما لو كان صديق قريب منى اوى
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 921660

دا انا اروحلة وابتدى انا الاول فى الكلام معاة لان خيركم من بدا بالصلح
واكلمة واقولة انا زعلان منك عشان كذا وانا عشان بحبك وانتى صديقى انا جيتلك عشان اتكلم معاك واقولك انى زعلان منك

لانى مش جايلى نوم بسبب الموضوع الفلانى
ونبتدى نتكلم معاة براحة وهدوء ونتحاور بطريقة كويسة معاة
متهايلى انة هوة هيقدرك اكتر بعد ما تعمل كدة وحبك لة هيزيد كتير اوى وهتبقى عندة اغلى من نفسة

وبكدة هتكون المشاكل والخلافات اللى بينا اتحلت
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 406689
وهنعيش حياة جميلة مليانة بحب الله
والحب دا اللى هيدوم

ودا رائى المتواضع
وعايز اقول جملة اخيرة :: الصديق عملة صعبة اوى اليومين دول
اللى يلاقية ما يفرطشى فية
لان صعب انك تلاقية
واكيد كل واحد فية عيوب ولازم نحبة بعيوبة وبمميزاتة

تقبلى مرورى
معلشى طولت فى الرد
صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 805790

صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 12265 صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 12265 صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! 12265
ayota el3sl
عضو مميز
عضو مميز
ayota el3sl

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 11:10 am

الله ينور ياتنين
ده الكلام
واكتر حاجه قولتها صح فعلا
ان الصديق بقى عمله ناااااااااااااااااااااااااااااادره جدا
bmw
عضو مميز
عضو مميز
bmw

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 7:35 pm

الله ينور يا معلم تنين وعليكى انتى كمان ايوته

وعاوز اقول حاجه لايوتا العسولة انتى لازم تسامحى زى ما انتى بتقولى كده والا دى اراء وخلاص ومش بنعمل باللى بنقوله

وعلى فكره ده كان تفسير غلط وخير يعنى انا مغلطش فيكى يعنى ولا جرحتك والا اى حاجه ولو انتى شايفه انى جرحتك او زعلتك منى انا لازم اصالحك بجد
ayota el3sl
عضو مميز
عضو مميز
ayota el3sl

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 10:30 pm

لا محصلش حاجه
وصافى كده كمان
وبعدين والله دى مش اراء بس
ان شاء الله اكون بعمل بيها
bmw
عضو مميز
عضو مميز
bmw

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 11:19 pm

طبعا ان شاء الله يا ايوتا وانا بيتهيئلى ان انتى اللى كنتى زعلانه منى مش انا اللى كنت زعلان و ان شاء الله هتعملي باللى بتقولى عليه وعلى فكرة انا حاسس انه مش كلام وخلاص يعنى انا حاسس بجد انك حد كويس

وصافى يا لبن حليب يا قشطة

من قلبك بجد يا ايوتا والا مضطرة
ayota el3sl
عضو مميز
عضو مميز
ayota el3sl

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالأحد أبريل 04, 2010 11:36 pm

اه بس اللى يضطرنى
احنا اخوات ووالله مفيش زعل
وشكرااااا ليك
bmw
عضو مميز
عضو مميز
bmw

مُساهمةموضوع: رد: صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!   صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!! Emptyالإثنين أبريل 05, 2010 2:28 pm

على ايه شكرا ليا احنا طبعا اخوات واكتر من الاخوات

وعلى فكرة انا عمرى ما بحب ازعل منى اى حد وعلى العموم معرفة سعيدة

يا ايوتا العسولة بس الصورة التانية كانت حلوة جدا

صدمة الصديق........كيف نواجهها؟؟ منتظرة أرائكم النيرة فأغيثوني بها!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مشاكل اجتماعية نواجهها
» أغيثوني .................. كيفمما اتحمل خيانة صديق ام حبيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فأغيثوني
» صدمة صديق..........................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟كيف
» اكبر صدمة
» أبو بكر الصديق